RFHL Uppsala län

Öppet forum för problem med läkemedel.
Aktuellt datum och tid: fre 29 mar 2024, 07:08

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]




Ny tråd Svara på tråd  [ 6 inlägg ] 
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Berätta för tjejen efter 2 år?
InläggPostat: mån 11 maj 2009, 23:31 
Offline

Blev medlem: sön 10 maj 2009, 23:33
Inlägg: 3
Hej jag har ett (kanske) udda problem. Grejjen är att jag har missbrukat och varit tablettberoende i kanske 8 år. Jag har under den tiden haft flera flickvänner men min enda erfarenhet av att berätta för en av dem var att allt gick åt skogen. Hon skulle "beskydda" mig (vilket såklart inte gick eftersom jag tog allt jag kom över).
Nu de sista tre åren har jag gett mej fasen på att övervinna alla problem och det har gått bra ibland, sämre andra gånger. I alla fall har jag trappat ned under flera års tid utan att lägga av helt. Har gått från doser på 15 imovane per dag (för att sedan bli 10+ tradolan när jag slutade med imvovane för flera år sedan) till 1-1.5 tradolan dagligen de sista 5-10 månaderna(med formsvackor då jag ibland tog tokmånga).

Nu är saken den att jag skapat ett ganska stabilt liv med min flickvän, som jag numera är sambo med. Hon vet att jag har smärtproblem pga både nackskador, benbrott med mera men hon vet inte hela grejjen. Jag har aldrig klarat av att berätta hela historien då jag skäms som fasen över alla grejjer jag gjort - samtidigt som jag självklart är nöjd över att kommit så långt. Jag har jobbat stenhårt för att övertyga hela omgivningen att jag är en träningstokig, glad kille med ibland lite udda ideer (milt talat då jag ofta har fått tagit ganska mycket preparat för att ens komma utanför dörren).

Hur skulle ni själva inleda en konversation om det här om er flcikvän/pojkvän sen två år? Min ide från början var att trappa ut helt, skriva en bok om skiten alla mina vänner kunde läsa sen gå vidare. Men av någon andledning håller jag kvar mig vid en låg dos och varje gång jag funderar på att sluta helt får jag panik.

_________________
Ganska ny på forumet, ganska gammal på missbruk =P


Rapportera detta inlägg
Upp
 Profil  
Svara med citat  
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: sön 07 jun 2009, 19:27 
Tyvärr får du vänta på svar eftersom ingen skriver på forumet, alla 10 miljoner i sverige är såpass friska att rfhl nu skall läggas ner.


Rapportera detta inlägg
Upp
  
Svara med citat  
 Inläggsrubrik: Re: Berätta för tjejen efter 2 år?
InläggPostat: mån 30 sep 2019, 19:24 
Det er ingenting bedre enn å tjene penger på å spille på mobilcasi no ikke så bruke sine for god mål-i, inkludert de som er beskrevet i rør toppen. Jeg håper du vil lykkes, jeg ønsker deg stor suksess!


Rapportera detta inlägg
Upp
  
Svara med citat  
 Inläggsrubrik: Re: Berätta för tjejen efter 2 år?
InläggPostat: lör 07 maj 2022, 08:21 
Offline

Blev medlem: fre 06 maj 2022, 05:50
Inlägg: 488
pawya pills mapzsite goodxmedicina edsafecares medicinepalace onespillls
Evarypillls medsplace alldpill edmds medicationilla alldaypls sildenafilcigrates mediscalles
pawya pills mapzsite goodxmedicina edsafecares medicinepalace onespillls
Evarypillls medsplace alldpill edmds medicationilla alldaypls sildenafilcigrates mediscalles
pawya pills mapzsite goodxmedicina edsafecares medicinepalace onespillls
Evarypillls medsplace alldpill edmds medicationilla alldaypls sildenafilcigrates mediscalles
pawya pills mapzsite goodxmedicina edsafecares medicinepalace onespillls
Evarypillls medsplace alldpill edmds medicationilla alldaypls sildenafilcigrates mediscalles
pawya pills mapzsite goodxmedicina edsafecares medicinepalace onespillls
Evarypillls medsplace alldpill edmds medicationilla alldaypls sildenafilcigrates mediscalles
pawya pills mapzsite goodxmedicina edsafecares medicinepalace onespillls
Evarypillls medsplace alldpill edmds medicationilla alldaypls sildenafilcigrates mediscalles
pawya pills mapzsite goodxmedicina edsafecares medicinepalace onespillls
Evarypillls medsplace alldpill edmds medicationilla alldaypls sildenafilcigrates mediscalles
pawya pills mapzsite goodxmedicina edsafecares medicinepalace onespillls
Evarypillls medsplace alldpill edmds medicationilla alldaypls sildenafilcigrates mediscalles
pawya pills mapzsite goodxmedicina edsafecares medicinepalace onespillls
Evarypillls medsplace alldpill edmds medicationilla alldaypls sildenafilcigrates mediscalles
pawya pills mapzsite goodxmedicina edsafecares medicinepalace onespillls
Evarypillls medsplace alldpill edmds medicationilla alldaypls sildenafilcigrates mediscalles


Rapportera detta inlägg
Upp
 Profil  
Svara med citat  
 Inläggsrubrik: Re: Berätta för tjejen efter 2 år?
InläggPostat: ons 01 jun 2022, 06:26 
Offline

Blev medlem: ons 27 apr 2022, 08:32
Inlägg: 495
Foldena zenegra filagra 100mg buy suhagra online Foldena Foldena Foldena Foldena Foldena Foldena Foldena Foldena Foldena FoldenaFoldena Foldena Foldena Foldena Foldena Foldena Foldena Foldena Foldena foldenafoldenafoldenafoldenafoldenafoldenafoldenafoldenafoldenafoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenafoldena foldenafoldena Foldena Foldena FoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldena [url=https://www.startartikel.nl/forum/topic/88/zunestar-tablet-online-%7C-12%-off-at-all-generic-pills/]Foldena[/url]FoldenaFoldenaFoldenaFoldena FoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenafoldenafoldenafoldenafoldenafoldenafoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenapawya pillsmapzsitegoodxmedicina edsafecaresmedicinepalaceonespilllsEvarypilllsmedsplacealldpilledmdsmedicationillaalldayplssildenafilcigratesmediscallespawya pillspawya pillspawya pillspawya pillspawya pillspawya pillspawya pillspawya pillspawya pillspawya pillspawya pillspawya pillspawya pillspawya pillspawya pillspawya pillspawya pillspawya pillspawya pillsFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenafoldenafoldenafoldenafoldenafoldenafoldenafoldenafoldenafoldenafoldenafoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenafoldenafoldenafoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenafoldenafoldenafoldenafoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldena Foldena FoldenaFoldenaFoldenaFoldenafoldenafoldenaFoldenaFoldenaFoldenafoldenafoldenaFoldena Foldena FoldenaFoldenapawya pillspawya pillspawya pillspawya pillspawya pillspawya pillspawya pillspawya pills
goodrmedicine goodrmedicine goodrmedicine goodrmedicine goodrmedicine goodrmedicine goodrmedicine goodrmedicine goodrmedicine goodrmedicine goodrmedicine chapmedicinashop chapmedicinashop chapmedicinashop chapmedicinashop chapmedicinashop chapmedicinashop chapmedicinashopchapmedicinashopchapmedicinashopchapmedicinashopchapmedicinashopchapmedicinashopchapmedicinashopchapmedicinasshopchapmedicinashopchapmedicinashopchapmedicinashopcenforceCenforce 100Cenforce 200Fildena 100Vidalista20fildenavidalistageneric pliicenforce 200 foldenafoldenafoldenafoldenafoldenafoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenacenforceCenforce 100Cenforce 200Fildena 100Vidalista20fildenavidalistageneric pliiCenforce 200




Foldena zenegra filagra 100mg buy suhagra online Foldena Foldena Foldena Foldena Foldena Foldena Foldena Foldena Foldena FoldenaFoldena Foldena Foldena Foldena Foldena Foldena Foldena Foldena Foldena foldenafoldenafoldenafoldenafoldenafoldenafoldenafoldenafoldenafoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenafoldena foldenafoldena Foldena Foldena FoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldena [url=https://www.startartikel.nl/forum/topic/88/zunestar-tablet-online-%7C-12%-off-at-all-generic-pills/]Foldena[/url]FoldenaFoldenaFoldenaFoldena FoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenafoldenafoldenafoldenafoldenafoldenafoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenapawya pillsmapzsitegoodxmedicina edsafecaresmedicinepalaceonespilllsEvarypilllsmedsplacealldpilledmdsmedicationillaalldayplssildenafilcigratesmediscallespawya pillspawya pillspawya pillspawya pillspawya pillspawya pillspawya pillspawya pillspawya pillspawya pillspawya pillspawya pillspawya pillspawya pillspawya pillspawya pillspawya pillspawya pillspawya pillsFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenafoldenafoldenafoldenafoldenafoldenafoldenafoldenafoldenafoldenafoldenafoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenafoldenafoldenafoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenafoldenafoldenafoldenafoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldena Foldena FoldenaFoldenaFoldenaFoldenafoldenafoldenaFoldenaFoldenaFoldenafoldenafoldenaFoldena Foldena FoldenaFoldenapawya pillspawya pillspawya pillspawya pillspawya pillspawya pillspawya pillspawya pills
goodrmedicine goodrmedicine goodrmedicine goodrmedicine goodrmedicine goodrmedicine goodrmedicine goodrmedicine goodrmedicine goodrmedicine goodrmedicine chapmedicinashop chapmedicinashop chapmedicinashop chapmedicinashop chapmedicinashop chapmedicinashop chapmedicinashopchapmedicinashopchapmedicinashopchapmedicinashopchapmedicinashopchapmedicinashopchapmedicinashopchapmedicinasshopchapmedicinashopchapmedicinashopchapmedicinashopcenforceCenforce 100Cenforce 200Fildena 100Vidalista20fildenavidalistageneric pliicenforce 200 foldenafoldenafoldenafoldenafoldenafoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenaFoldenacenforceCenforce 100Cenforce 200Fildena 100Vidalista20fildenavidalistageneric pliiCenforce 200


Rapportera detta inlägg
Upp
 Profil  
Svara med citat  
 Inläggsrubrik: Re: Berätta för tjejen efter 2 år?
InläggPostat: ons 04 jan 2023, 14:02 
Offline

Blev medlem: ons 04 jan 2023, 14:00
Inlägg: 2
yepic skrev:
pawya pills mapzsite goodxmedicina edsafecares medicinepalace onespillls
Evarypillls medsplace alldpill edmds medicationilla alldaypls sildenafilcigrates mediscalles
pawya pills mapzsite goodxmedicina edsafecares medicinepalace onespillls
Evarypillls medsplace alldpill edmds medicationilla alldaypls sildenafilcigrates mediscalles
pawya pills mapzsite goodxmedicina edsafecares medicinepalace onespillls
Evarypillls medsplace alldpill edmds medicationilla alldaypls sildenafilcigrates mediscalles
pawya pills mapzsite goodxmedicina edsafecares medicinepalace onespillls
Evarypillls medsplace alldpill edmds medicationilla alldaypls sildenafilcigrates mediscalles
pawya pills mapzsite goodxmedicina edsafecares medicinepalace onespillls
Evarypillls medsplace alldpill edmds medicationilla alldaypls sildenafilcigrates mediscalles
pawya pills mapzsite goodxmedicina edsafecares medicinepalace onespillls
Evarypillls medsplace alldpill edmds medicationilla alldaypls sildenafilcigrates mediscalles
pawya pills mapzsite goodxmedicina edsafecares medicinepalace onespillls
Evarypillls medsplace alldpill edmds medicationilla alldaypls sildenafilcigrates mediscalles
pawya pills mapzsite goodxmedicina edsafecares medicinepalace onespillls
Evarypillls medsplace alldpill edmds medicationilla alldaypls sildenafilcigrates mediscalles
pawya pills mapzsite goodxmedicina edsafecares medicinepalace onespillls
Evarypillls medsplace alldpill edmds medicationilla alldaypls sildenafilcigrates mediscalles
pawya pills mapzsite goodxmedicina edsafecares medicinepalace onespillls
Evarypillls medsplace alldpill edmds medicationilla alldaypls sildenafilcigrates mediscalles Medsvilla.com


Rapportera detta inlägg
Upp
 Profil  
Svara med citat  
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 6 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster


Du kan skapa nya trådar i denna kategori
Du kan svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori

Sök efter:
Hoppa till:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2010