RFHL Uppsala län

Öppet forum för problem med läkemedel.
Aktuellt datum och tid: lör 20 apr 2024, 15:08

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]




Ny tråd Denna tråd är låst, du kan inte redigera inlägg eller besvara den.  [ 2 inlägg ] 
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: ons 18 aug 2010, 21:29 
Att många site admins gör lite hur dem vill, är sin sak, och inget annat är att förvänta. Men du Staffan säger dig vara legitimerad psykolog. Som legitimerad psykolog och om du är medlem i psykologförbundet så har du också att följa deras etiska riktlinjer. Med den utbildningen så kan man också förvänta sig ett visst förhållningssätt. Men jag kan inte se att du följer sig dessa riktlinjer, eller har ett förhållningssätt som man har rätt att förvänta sig av en legitimerad psykolog!

Var någonstans i psykologförbundet och i RFHLs egna riktlinjer står det att man som psykolog och anställd har rätt att lämna ut namn till höger och vänster? Brukar du lämna ut namn på dem som skriver här, som söker hjälp? Det påminnner mig om en polis som berättade för mig hur HA varnar sina kritiker odyl. De säger "Vi vet vem du är och vad du bor", dvs. sluta nu, annars så.....Var någonstans står det i psykolgförbundets och RFHLs riktlinger att det är Ok med förtäckta hot? Var någonstans står det i RFHLs etiska regler att det är Ok att uppmana andra att inte svara på det någon skriver här?

Och DIN verksamhet här, ja just din för jag tror faktiskt inte du representerar någon annan än dig själv här, eller åtminstone så hoppas jag det för annars är det illa, skulle inte vara som vilken annan sekt som helst. Hur hanterar en annan sekt som t ex Jehovas Vittne de som avviker jo på samma sätt som du nu uppmanar andra att behandla mina inlägg här dvs. som luft, de finns inte.

Du gör dig sjlv, de andra här och t.o.m verksamheten på Rfhl till ett offer för mig, att jag bara provocerar för att jag försöker nyansera, uppmana folk att tänka kritiskt, vara konstruktiva osv. Men vad gör du? Du upplåter med skattebetalarnas pengar plats på nätet för människor att leka med varandras väl och ve. De allra svagaste i samhället utsätter du med skattebetalarnas hjälp för risk, istället för att värna om desamma Det frångår ALLT vad du fått lära dig om du nu är en legitimerad psykolog som t.o.m kanske säger sig följ psykologförbundet etiska riktlinjer!

Du skriver att jag skulle använda olika nicks. Mattias J som under många år gjort det till en konstart att använda olika nicks och säkert har använt åtminstone 100 låter du hållas. Varför då? Jo för ni har samma syfte, att få det till att verka som att det är fler än vad det verkligen är som lider pga. ett tablettbruk. Mattias drivs av sin bitterhet, du drivs av att det då motiverar ditt jobb, din lön. Men är detta seriöst? Vem mer än ni två tjänar på detta, ja i alla fall inte dem ni säger er vilja hjälpa !

Och Staffan jag debatterar egentligen inte, jag svarade på ett inlägg och reagerade på ett agerande i denna tråden. Men du menar kanske att jag skall svara på ett inlägg som skrivs här i en helt annan tråd, ja enligt dig väl helst i ett annat forum eller allra helst inte alls.

Slutligen, är du verkligen en psykolog, en legitimerad sådan, och dessutom medlem i psykologförbundet så är du en skam för din yrkeskår!!!! Säger du dig dessutom vilja hjälpa och stödja de mest utsatta och detta mha. skattebetalarnas pengar så är det inget annat än en skandal värd en granskning, för är du verkligen legitimerad psykolog, så är du inte heller vilken site admin som helst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Rapportera detta inlägg
Upp
  
Svara med citat  
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: ons 18 aug 2010, 23:42 
Offline
Site Admin

Blev medlem: fre 07 jan 2005, 22:42
Inlägg: 641
svaret från mej ligger i den andra tråden med samma namn, så här stänger vi. Begklagar misstaget.


Rapportera detta inlägg
Upp
 Profil  
Svara med citat  
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Denna tråd är låst, du kan inte redigera inlägg eller besvara den.  [ 2 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster


Du kan skapa nya trådar i denna kategori
Du kan svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori

Sök efter:
Hoppa till:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2010