RFHL Uppsala län

Öppet forum för problem med läkemedel.
Aktuellt datum och tid: tor 28 mar 2024, 10:39

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]




Ny tråd Svara på tråd  [ 36 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Remeron??
InläggPostat: mån 17 okt 2005, 16:29 
Offline

Blev medlem: mån 03 okt 2005, 15:11
Inlägg: 55
Är det någon som har ätit T.Remeron?
Jag tålde ej Citalopram och T.Efexor p.g.a. förfärliga biverkningar.
Nu har min läkare erbjudit mig T.Remeron, men jag är jätterädd att samma sak skall ske med mig, som på de andra preparaten.
Snälla berätta för mig.
Hälsningar,
jalinda.


Rapportera detta inlägg
Upp
 Profil  
Svara med citat  
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: mån 17 okt 2005, 17:47 
Offline

Blev medlem: fre 04 mar 2005, 13:57
Inlägg: 239
Jalinda, jag har aldrig ätit Remeron mn tror att om du redan reagerat illa på två olika SSRI/SNRI-medel är det risk att du reagerar illa även på Remeron. Remeron påverkar samma saker som Effexor, dvs serotonin o noradrenalin och biverkningarna som anmälts är i stort sett desamma.


Rapportera detta inlägg
Upp
 Profil  
Svara med citat  
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: mån 17 okt 2005, 18:00 
Offline

Blev medlem: mån 03 okt 2005, 15:11
Inlägg: 55
Hej Agneta,
Jo tänkte det att risken är väl stor, men min läkare säger att de märker jag efter några dagar.
Vad skall man tro? Tack för ditt svar.
Jalinda.


Rapportera detta inlägg
Upp
 Profil  
Svara med citat  
 Inläggsrubrik: Re: Remeron??
InläggPostat: mån 17 okt 2005, 19:34 
Remeron är inte ett SSRI eller SSRNI-preparat utan har en annan uppbyggnad. Därför är inte biverkningarna desamma för R som för de andra.
Jag hade Remeron i ungefär 6 veckor. De hjälpte mot dålig sömn eftersom man blir fruktansvärt trött av dem, men inte mot så mkt annat. Den vanligaste bieffekten av R är viktuppgång. Det finns de som gått upp 30-40 kilo av dem.
Dessutom fick jag krypningar i hela kroppen av dem; fruktansvärt obehagligt. Och hur lugn blir man då?

Men visst, det finns de som blivit hjälpt av dem.


Rapportera detta inlägg
Upp
  
Svara med citat  
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: mån 17 okt 2005, 22:19 
Offline

Blev medlem: ons 02 feb 2005, 15:51
Inlägg: 323
Ja, "restless legs" fick jag, var så jobbigt vissa dagar att ligga i soffan o se på tev med spasmer i benen, det var hemskt, samma vid sänggående, ville bara ut i skogen och springa, men det försvann som sagt till slut, även om det tog ett år, ja de försökte i mitt fall att "ta bort" zoloftabstinensen med remeron, vilket naturligtvis var dömt att misslyckas, jag fick helt enkelt backa tillbaks med zoloft och börja om från början igen, vill du veta mer kan du fråga, jag har en del information om biverkningar och liknande, (efter egna upplevelser då) och inget påhittat eller "kört i dokumentförstöraren" ;)


Rapportera detta inlägg
Upp
 Profil  
Svara med citat  
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: tis 18 okt 2005, 23:05 
Offline

Blev medlem: tis 13 sep 2005, 19:08
Inlägg: 17
Hej!

Det är ju väldigt individuellt hur man reagerar. Jag tålde absolut inte Remeron. På minsta dosen så sov jag dygnet runt, jag var vaken högst 3 timmar. Orkade inte prata, fick inte fram några ord. Pupillerna blev som knappnålshuvuden och jag såg mig bara suddigt när jag tittade mig i spegeln. För mig var det väldigt obehagligt att äta dom. Men om du vill prova så kanske du tål dom bättre?! Det är bara du som kan avgöra vad du vill och det är du som känner din kropp och dina reaktioner bäst. önskar dig lycka till med vad du än beslutar.


Rapportera detta inlägg
Upp
 Profil  
Svara med citat  
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: ons 19 okt 2005, 09:18 
Offline

Blev medlem: mån 03 okt 2005, 15:11
Inlägg: 55
Hej Simbis,
Tack för ditt svar, förfärligt att läsa vad som händer med vissa personer när de äter antidepressiva medeciner.
Hu sjutton skall man bota dessa tillstånd?
Jag har bestämt, att jag ej just nu tänker stoppa i mig fler antidepressiva piller, som du kanske har läst så har jag reagerat väldigt negativt på Efexor och Citalopram....så är livrädd.
Vet oxå att det är induviduellt hur känslig man är, men igen tack för ditt svar.
Jalinda.


Rapportera detta inlägg
Upp
 Profil  
Svara med citat  
 Inläggsrubrik: Re: Remeron??
InläggPostat: ons 19 okt 2005, 09:24 
Offline

Blev medlem: mån 03 okt 2005, 15:11
Inlägg: 55
Ologgad Maj skrev:
Remeron är inte ett SSRI eller SSRNI-preparat utan har en annan uppbyggnad. Därför är inte biverkningarna desamma för R som för de andra.
Jag hade Remeron i ungefär 6 veckor. De hjälpte mot dålig sömn eftersom man blir fruktansvärt trött av dem, men inte mot så mkt annat. Den vanligaste bieffekten av R är viktuppgång. Det finns de som gått upp 30-40 kilo av dem.
Dessutom fick jag krypningar i hela kroppen av dem; fruktansvärt obehagligt. Och hur lugn blir man då?

Men visst, det finns de som blivit hjälpt av dem.


Hej Maj,

Vilket dilemma vi kan komma i, du beskriver 6 veckors Remeron intag.
När jag år Efexor och Citalopram
befann jag mig i ett"helvete" med alla upplevelser.
Så vågar ej.
Hoppas bara att min ledsenhet, sorg, ångest kommer att lägga sig framöver.
Hade ett rökstopp i mars och efter detta kom allt elände inom mig.
Min kompis försvann efter många år!
Vem anade detta?
Hälsningar,
Jalinda.


Rapportera detta inlägg
Upp
 Profil  
Svara med citat  
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: ons 19 okt 2005, 18:44 
Hej! Tror du fattat ett bra beslut Jalinda! Dessa medel gör en bara rejält sjuk i längden o kan vara ett helvete att sluta med. Tiden är en fantastisk läkare - alla problem jag haft har alltid gått över av sig själv tidigare. När jag började med antidepressiva försvann de aldrig. Ingenting blev bättre av dem och det mycket långvariga helvete jag genomlevt o fortfarande befinner mig i efter en för kort nedtrappningstid önskar inte någon annan än möjligen de som tillverkar dessa rävgifter o de som hårdnackat hävdar att detta inte kan inträffa. Dessa medel har stulit flera år av mitt tidigare normala liv.


Rapportera detta inlägg
Upp
  
Svara med citat  
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: ons 19 okt 2005, 20:06 
Offline

Blev medlem: mån 03 okt 2005, 15:11
Inlägg: 55
Hej Agneta.
Det är mycket sorgligt att läsa vad massor av personer har fått genomlida, detta är ju egentligen horribelst.
Blir så ledsen och upprörd när jag läser dina rader, det verkar som om det är det enda våra doktorer har att tillgå....dessa "helvetes preparat"!
De har väl ej prövat dessa själva???
Nåja, mitt beslut står fast, avböjde Remeronet, tänkte det var ju själve den, skall ro ut stormen!
Jag fick ju Efexor och Citalopram i somras, 6 dagar Citolapram och Efexor c.a 31 dagar, har aldrig varit så sjuk i hela mitt liv.
Och så nästa Remeron, nej tack!
Jag tror det ligger mycket pengar i det hela, nu har vi lanserat ett "lyckopiller" läkemedelsjättarna.
Visserligen talar de om biverkningarna och när man läser dessa blir man bara förskräckt, övergående jo pyttsan.
Ja vad gör alla dessa drabbade personer, slåss emot jättarna, svårt.
Men om vi gick ihop alla, hade det kanske hjälpt?
Vad tror du?
Hoppas innerligen att du kommer att må bättre.
Tack för ditt svar.
Hälsningar,
Jalinda.
P.s. Jag är psykiatrisjuksköterska och hade ej aning om hur förödande dessa preparat kan bli för en enskild person...men nu vet jag. D.s.


Rapportera detta inlägg
Upp
 Profil  
Svara med citat  
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: ons 19 okt 2005, 21:45 
Hej Jalinda!

Det är ett värre helvete än du någonsin kan företsälla dig. Jag börjar allvarligt betvivla att jag rent fysiskt någonsin blir människa igen. Har själv arbetat i vården o bland annat avgiftat både narkomaner o alkoholister. Deras abstinenser är en ren skitsak jämfört med att sluta med SSRI för den som är känslig för detta vilket ju alla inte är. Och det värsta när det gäller SSRI är att om man trappat för snabbt i början finns ingen återvändo när det gått till en viss gräns, man kan inte börja igen, då blir det ännu värre. En betydande skillnad är också att den som använt sprit, gatudroger eller bensodiazepiner i alla fall blir trodd i sjukvården. Vi som drabbats av SSRI har inte en chans att få vare sig hjälp eller stöd, våra problem finns ju inte! Detta är det allra värsta. Dels blir man svårt förnedrad när man söker hjälp o dels har man svåra fysiska symptom som ingen vill undersöka trots att de är så abnorma o vidriga.

Jalinda, jag skulle vilja ha kontakt med dig privat. Om du vill kan du ringa Staffan på RFHL så får du en mailadress av honom.


Rapportera detta inlägg
Upp
  
Svara med citat  
 Inläggsrubrik: Goggo
InläggPostat: tor 20 okt 2005, 14:57 
Offline

Blev medlem: tor 11 aug 2005, 09:11
Inlägg: 88
Jag tycker du gör/gjort rätt Jalinda. Avstå de där olika Srri-medlen. Remeron mm.. Är ju ingen "bot" mot ngt eg.!. De kan däremot skapa problem om man inte haft innan. Det fick jag minsann "smaka" på..!
Så sjuk jag blev av dessa Zoloft går inte att beskriva med ord nästan. Från att innan har vart helt okey psyk o fys, men dock då skadad sen länge i nacke o koter..som jag ändå lärt mig leva med..på de 11 år som gick innan jag fick detta gift...

Är alltså trafikskadad 1991, så jag fick de väl rent slentrianmässig?t, men mot vad? Det vet ingen än idag när jag frågar!..Det står inte ens min Journal att jag fick de, eller har ätit de..är borttaget..?!
Men har originalrecpetet väl bevarat hemma.! Var på 4 uttag..träffade inte ens läkaren..sökte inte för ngt..ändå fick jag de..Låter konstigt..är det med...men även känsligt..

Och jag åt de i bara 11 veckor, det räckte för att ställa till det rejält för mig och mitt nervsystem.
Nar jag då slutade mars-03 abrupt.. med!. Visste ju inget om dessa då..Mådde hemskt när jag stod på de med..så jag slutade bara rent av.

Efter ca 2-3veckor kom "abstinensen" med en våldsam kraft. Ja visste inte vad jag var nästan. Ramlade, slog i överallt..la ifrån mig allt....var så omtäcknad..kunde inte sova på länge heller..månad efter månad pågick detta..Hade jag vetat DÅ!, att jag kunde som Agneta sa, backat o börjat igen....för att sedan fasat ut de..hade jag troligen inte blivit så sjuk..under så lång tid.

Ca 6-7mån efter jag slutat började jag känna mig lite bättre, men såg ut som ngn annan..helt utsliten..avmagrad, håret fade fallit av i shok på vissa partier.....kunde inte äta ens..Men då i Aug-03 så gick jag på en liten fest iaf..tog några få öl..Och det skulle jag inte gjort..Efter det insjuknade jag sakta rejält..NYA hemska symtom tillkom..till slut kunde jag inte andas.gå..pulsen var upp 180s/min..så det blev akuten ..några dgr på MAVA med syrgas mm..men ingen lyssnade på förklaringen om Zoloft..För det "finns ju inte" som Agneta skrev..och man blev enbart förnedrad där....

Idag, ca 2,5 år efter jag slutade är jag äntligen rätt bra igen..Kan äta gott som vanligt..göra vad jag vill igen..håret växt ut..huden läkt sig fr alla sår o andra konstigheter,,synen återkommit gått upp i vikt igen..Det är skrämmande vad de gör med en enskild männsika eg., som du sa Jalinda..Men det är sant!..Inom en snar framtid kommer säkert detta att avslöjas med..synd bara att så många ska behöva "offras" innan detta sker..!!

Kan även nämna att jag aldrig någonsin haft några Psykbesvär i mitt liv, som ångest eller liknande..utan krockade med firmabilen 1991 och fick dessa 11 år efteråt för?????????????
Det kostade mig iaf.. nästan 3 år av mitt liv..Och enormt mkt lidande..på vägen..

Det stämmer så bra de du säger Agneta, att om man avgiftar t.ex droger som du sa..så går det över rätt snabbt..Samma med Benzo..man får mer psykiska reaktioner mm. Med ssri rent fysiska symtomskador..som tar enormt lång tid att läka..och tiden verkar vara enda boten i detta..Så därför alla som står med sina symtom mitt i "utsättnigen" mm..."försök tänka" då..att tiden läker sakta...även om det inte "känns" så..hälsar

Goggo


Rapportera detta inlägg
Upp
 Profil  
Svara med citat  
 Inläggsrubrik: Re: Goggo
InläggPostat: tor 20 okt 2005, 20:38 
Hej Goggo,

Jag blev alldeles förtvivlad när jag läste dina rader, så hemskt, så förfärligt det du beskriver.
Det finns ej ord tillräckligt, blir så rädd, tänker men jag åt Efexor i 31 dagr med stopp den 19 augusti och jag känner mig underlig av och till, ångest på morgonen f.m. surrig i kroppen, svängningar i humöret.
Har ej hellre haft ångest och konstighetskänsla tidigare, men nu.

Tror du att detta kommer att gå över, jag åt bara dessa Efexor i 31 dagar, annars blir jag "tokig" kan inte ha det så här.
Och bara för att jag slutade röka i mars, så skrevs detta ut.
Var som sagt ledsen och sorgsen, men ingen ångest eller andra konstiga upplevelser.
Käre nån måtte det släppa "det underliga" jag känner, tror du det?
Hur många skall ha det så, innan dessa preparat stoppas?

Hör gärna utav dig igen.
Hälsningar,
Jalinda.


Rapportera detta inlägg
Upp
  
Svara med citat  
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: tor 20 okt 2005, 22:35 
Offline
Site Admin

Blev medlem: fre 07 jan 2005, 22:42
Inlägg: 641
Men Jalinda, lugn!
Du har väl inte kroppsliga symtom som kommer särskilt nära de som Goggo hade. Eller? Det är de svåra kroppsliga symtomen som IBLAND kan bli mycket långdragna. Goggos 11 veckor är dessutom ovanligt kort tid för att drabbas så hårt och du hade bara 5 veckor med AD. Det är ju stor skillnad, men det viktigaste argumentet är det första.
Så lugn
önskar Staffan


Rapportera detta inlägg
Upp
 Profil  
Svara med citat  
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: fre 21 okt 2005, 09:35 
Offline

Blev medlem: mån 03 okt 2005, 15:11
Inlägg: 55
Hej Staffan,
Nej har inga kroppsliga symtom,riktigt Staffan.
Jag skall försöka att hålla mig lugn, det är mer ångesten, som är obehaglig.
Då tror jag, att den aldrig skall släppa.
Idag på morgonen lite bättre, tog en T.Atarax här tidigt, dessa är ju ej vanebildande.
Men käkar ej mer högst två.
Är bara så ilsken på hur dessa preparat kan drabba oss.
Efter allt jag har läst här inne, stackars människor, vilka hårresande berättelser.
Tack för trösten.
Hälsningar,
Jalinda.


Rapportera detta inlägg
Upp
 Profil  
Svara med citat  
 Inläggsrubrik: Re: Goggo
InläggPostat: fre 21 okt 2005, 12:39 
Goggo skrev:
Jag tycker du gör/gjort rätt Jalinda. Avstå de där olika Srri-medlen. Remeron mm.. Är ju ingen "bot" mot ngt eg.!. De kan däremot skapa problem om man inte haft innan. Det fick jag minsann "smaka" på..!
Så sjuk jag blev av dessa Zoloft går inte att beskriva med ord nästan. Från att innan har vart helt okey psyk o fys, men dock då skadad sen länge i nacke o koter..som jag ändå lärt mig leva med..på de 11 år som gick innan jag fick detta gift...

Är alltså trafikskadad 1991, så jag fick de väl rent slentrianmässig?t, men mot vad? Det vet ingen än idag när jag frågar!..Det står inte ens min Journal att jag fick de, eller har ätit de..är borttaget..?!
Men har originalrecpetet väl bevarat hemma.! Var på 4 uttag..träffade inte ens läkaren..sökte inte för ngt..ändå fick jag de..Låter konstigt..är det med...men även känsligt..

Och jag åt de i bara 11 veckor, det räckte för att ställa till det rejält för mig och mitt nervsystem.
Nar jag då slutade mars-03 abrupt.. med!. Visste ju inget om dessa då..Mådde hemskt när jag stod på de med..så jag slutade bara rent av.

Efter ca 2-3veckor kom "abstinensen" med en våldsam kraft. Ja visste inte vad jag var nästan. Ramlade, slog i överallt..la ifrån mig allt....var så omtäcknad..kunde inte sova på länge heller..månad efter månad pågick detta..Hade jag vetat DÅ!, att jag kunde som Agneta sa, backat o börjat igen....för att sedan fasat ut de..hade jag troligen inte blivit så sjuk..under så lång tid.

Ca 6-7mån efter jag slutat började jag känna mig lite bättre, men såg ut som ngn annan..helt utsliten..avmagrad, håret fade fallit av i shok på vissa partier.....kunde inte äta ens..Men då i Aug-03 så gick jag på en liten fest iaf..tog några få öl..Och det skulle jag inte gjort..Efter det insjuknade jag sakta rejält..NYA hemska symtom tillkom..till slut kunde jag inte andas.gå..pulsen var upp 180s/min..så det blev akuten ..några dgr på MAVA med syrgas mm..men ingen lyssnade på förklaringen om Zoloft..För det "finns ju inte" som Agneta skrev..och man blev enbart förnedrad där....

Idag, ca 2,5 år efter jag slutade är jag äntligen rätt bra igen..Kan äta gott som vanligt..göra vad jag vill igen..håret växt ut..huden läkt sig fr alla sår o andra konstigheter,,synen återkommit gått upp i vikt igen..Det är skrämmande vad de gör med en enskild männsika eg., som du sa Jalinda..Men det är sant!..Inom en snar framtid kommer säkert detta att avslöjas med..synd bara att så många ska behöva "offras" innan detta sker..!!

Kan även nämna att jag aldrig någonsin haft några Psykbesvär i mitt liv, som ångest eller liknande..utan krockade med firmabilen 1991 och fick dessa 11 år efteråt för?????????????
Det kostade mig iaf.. nästan 3 år av mitt liv..Och enormt mkt lidande..på vägen..

Det stämmer så bra de du säger Agneta, att om man avgiftar t.ex droger som du sa..så går det över rätt snabbt..Samma med Benzo..man får mer psykiska reaktioner mm.

*************************************************** :?:
Det är de ovanstående stycket jag reagerar starkt över.

Kan inte låta bli att fråga, du verkar så säker på vad du säger Goggo.

Jag har ätit Treo Comp (ej för värk) i snart 12 år, under dessa år varit helt avgiftad högst tre fyra ggr och då endast någon vecka var gång.

Hur tror du att jag kommer att få leva de närmsta åren utan Kodein i kroppen, både fysiskt och psykiskt?... Själv är jag rätt övertygad om att jag aldrig kommer att bli mitt "forna jag" under en väldigt lång tid om alls någonsin.
Betänk först en mycket lång rehab rent fysiskt...det psykiska en annan del av beroendet.
Jag tror/vet/är säker på att det INTE är så lätt som du och även Agnetha påstår.....att det går lätt över. tvärtom.
De som är narkomaner, heroinister mm ..någon vecka med ett fysiskt helvete och sen är det klart,.... ja tänk om det vore så enkelt, det kommer en tid efter avgiftningen med.
Tycker nog att ni bägge bagateliserar både deras och även min kamp med Kodeinet för vore det så som ni är så säkra på ...varför vågar/kan jag inte sluta då?
Jag vet svaret.
Ska inte gå in mer på det nu, men lite nonchalant av er att skriva så...för mig är det..har med åren blivit en kamp,..på liv och död, innre organ, hur ser de ut idag?... Inte att förakta...vad har hänt med mig själv psykiskt?

Jag tar mitt problem med dessa värktabletter som man till slut blir morfinist på... (drogmissbrukare), på största allvar... och även om DU Agnetha har varit med och avg. flera heroinister så har du ingen aning om vad som sker sedan.

De flesta behöver medecineras med rent knark (metadon Subutex) resten av sitt liv i de flesta fall.

Jag har förståelse till en viss grad (försöker att förstå) såklart med ert ssri och dess "baksidor",
men tycker ni bagateliserar MITT enormt när ni skriver så.

Jag hade slutat för längesedan om det vore så lätt..och då tänker jag inte bara på det fysiska.
Loanne.


Rapportera detta inlägg
Upp
  
Svara med citat  
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: fre 21 okt 2005, 13:32 
Tänk på det så här, att dessa medel är enbart konstgjord andning, och är extremt tillvänjande för kroppen, alltså man hamnar i ett fysiskt beroende som inte är utav denna världen.

Läste ju ett brev här i forumet om en person som arbetat inom rehab, och han sade att det är en barnlek att tända av från heroin o liknande, i jämförelse med ssri medel. Sen läste jag också det skrämmande faktum att några "studier" som det så fint kallas aldrig har genomförts annat än kortre perioder några veckor till månader, på råttor och möss osv.

En människa kläckte ur sej att några studier på personer som intagit dessa medel under många år, ja då har de inte en blekaste aning om vad som hänt i kropp och hjärna, beroende på att sådana tester aldrig genomförts, snacka om att leka med människoliv, sen frågar jag mej hur i hela fridens namn kan man sitta och säga att den o den biverkan och helvetesutsättning är helt omöjligt, det förekommer inte?? då man enbart haft "studier med kanske ett 50-tal personer, vad liknar detta?? kom igen när ni har mer kött på benen säger jag till dessa forskare som sätter sej över allt och alla, när jag pratar studier så omfattar de kanske1000-10000 personer, då kan vi börja jäämföra resultat, biverkningar osv, men som ságt dessa studier finns inte pgav "tidsbrist,kostnader, bråttom att få ut preparatet på marknaden osv"

Ja, ja, det ger sej med tiden som goggo säger, sen kommer nog annat fram i ljuset okså vad det lider.


Rapportera detta inlägg
Upp
  
Svara med citat  
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: fre 21 okt 2005, 13:53 
Vet inte om din avsikt var att besvara något inlägg, Berit, men jag är nyfiken på är VEM är det som har sådan stor erfarenhet av BÅDE HEROIN OCH SSRI... så han/hon kan skriva om det här. [/i]...
Snälla träd fram igen för en stor tillgång på detta forum isf.
För värktabletter äts fortfarande och det förvandlas ju till morfin i kroppen, alltså blir man till slut morfinberoende :shock: ...skrämmande...ja.
Det brevet, kan man söka på det, menar fins det fortfarande kvar här?
Loanne


Rapportera detta inlägg
Upp
  
Svara med citat  
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: fre 21 okt 2005, 14:19 
Jag känner en person som har haft kontakt med denne man, jag kan ingenting lova, men jag skall se vad jag kan göra om jag kan kontakta denne person det gäller? Som sagt om man skall "arbeta" även på sin fritid så kan det bli för mycket av det goda, men jag återkommer om det är möjligt att upprätta en kontakt, mellen er om det var så du menade?

Ta det lugnt alla


Rapportera detta inlägg
Upp
  
Svara med citat  
 Inläggsrubrik: Lugn som en fil...
InläggPostat: fre 21 okt 2005, 14:29 
Offline

Blev medlem: fre 22 jul 2005, 22:49
Inlägg: 138
Jag är lugn...vill bara veta vem som skrev brevet och har dessa erfarenheter om både ssri och knark,....så om du talar med din väns vän (var det så) så ja jag vill hemskt gärna att han skriver om det igen för jag kan inte finna något brev.
Det löser sig med tiden, ha en go dag alla/Loanne


Rapportera detta inlägg
Upp
 Profil  
Svara med citat  
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 36 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster


Du kan skapa nya trådar i denna kategori
Du kan svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori

Sök efter:
Hoppa till:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2010