RFHL Uppsala län

Öppet forum för problem med läkemedel.
Aktuellt datum och tid: fre 22 sep 2023, 20:54

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Ny tråd Svara på tråd  [ 3 inlägg ] 
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Tjejjer - ökade symptom vid mens??
InläggPostat: mån 03 dec 2007, 17:52 

Hej!

Tänkte höra om det finns fler tjejjer härinne som liksom jag tycker att utsättningssymptomen ökar i styrka vid mensen? Jag mådde ganska bra i ca 2 veckor, utan för hemska symptom men sen kom mensen och då bröt skiten lös igen :evil: . Blev väldigt yr och fick ostadighetskänslor. Ökad ångest, oro samt ängslan. Blev bitbis lite rädd också. får mer ont i kroppen och blir skittrött, kan somna å stubben var som helst och orkar inte ens göra något als känns det som. vill bara ligga ner och vila hela tiden. Sen efter ca 3 dagar när mensen börjar avta så lugnar det succesivt ner sig igen tydligen.
hoppas att det försvinner helt igen för det är pest att behöva gå fram och back hela tiden, man känner sig sällan helt stabil. Är väl ganska svårt att göra iofs i vår situation men något sånär stabil iallafall vill man ju känna sig!!!

Något mer kvinna härinne som känner igen detta? skriv gärna om era erfarenheter!

Kram och ha en fortsatt bra dag!!!!!!

Rapportera detta inlägg
Svara med citat  
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: sön 09 dec 2007, 12:31 
:D
Precis så känner jag nästan varje gång. Vet själv inte vad jag skall göra, bara fösöka stå ut tulls menstruationen bryter ut, och det känns bättre. Du är int ensam, och inte "sjuk"

Rapportera detta inlägg

Svara med citat  
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: sön 09 dec 2007, 12:56 

ANN: TACK för ditt svar!!! Skönt att veta att det inte bara är jag:). för mig slutar det inte alltid heller när mensen kommer utan fortsätter att sitta i under tiden och lite efteråt också. Inte många veckor på en månad man mår toppen då inte*suck*. Men som du skriver, det är bara att försöka stå ut med det och hopas på att det blir bättre!!!

Kram!!!

Rapportera detta inlägg
Svara med citat  
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 3 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]