Forumindex RFHL Uppsala län
Öppet forum för problem med läkemedel.
Var noggrann med rubrikerna till vad Du skriver.
Våra REGLER finner Du här.

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

hur kontaktar man medlemmar? går inte att skicka pm just nu?

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Synpukter på vår hemsida
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
Vanlig tjej?

Registreringsdatum: 26 februari 2009

InläggPostat: tor feb 26, 2009 9:37 am    Rubrik: hur kontaktar man medlemmar? går inte att skicka pm just nu? Svara med citat

Hejsan!
Är ny här och hittat flera medlemmar jag skulle vilja kontakta. Men står att det inte går att skicka pm. O de jag kollat på går det inte att skicka e-post eller msn till heller Sad. Hur ska jag göra? Vill gärna inte skriva ut min epost etc i meddelanden jag skriver i forumet..
Tacksam för svar Smile
Kram från Maria
staffan
Site Admin

Registreringsdatum: 07 januari 2005

InläggPostat: lör feb 28, 2009 8:52 pm    Rubrik: Svara med citat

Hej Maria
välkommen hit!
mejla kan du ju göra till dem som tycker att de vill ha sin epost offentlig i medlemslistan.
Vi har inte funktionen PM med för attdet ju kan ställa till en del problem och för länge sedan nu hade vi en del bråk här också. Beslutat går att ompröva om många skulle önsk det.
Vad jag har ebjudit då är att jag kan skicka över din adress till dem som du vill ha kontakt med och de avgör då själva om dom vill svara, så skriv alltså kort vad också vad du vill dem. Den som svar ja då tar alltså därmed över ansvaret själv.
Eftersom du själv inte lagt ut din adress har du nog förståelse för detta krångel.
Hälsning
staffan
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post AOL Instant Messenger
Gäst

InläggPostat: sön mar 01, 2009 1:44 pm    Rubrik: Svara med citat

Tack staffan för välkomnandet och ditt svar!
Ok, kan förstå att ni valt att ta bort detta med pm. Anledningen att jag inte satt med min adress är för att den består av hela mitt för, mellan och efternamn+ att jag trodde man kunde skicka PM..
Men man borde nog ha en lite mer "diskret" e-post också för att kunna lägga ut på tex forum etc. För tillfället är jag jätteangelägen att komma i kontakt med folk som bor i Umeå trakten. Det finns verkligen INGEN här. Har du några tips om hur jag kunde gå till väga för att få kontakt med någon här? Har kontaktat alla de organisationerjag kan komma på och ingen vet något om någon med läkemedelsberoende här i trakterna.
Tack på förhand!
Kram från Maria
Till överst på sidan
Vanlig tjej?

Registreringsdatum: 26 februari 2009

InläggPostat: sön mar 01, 2009 2:16 pm    Rubrik: Svara med citat

Hejsan igen!
Försökte skicka e-post till dig men vet inte om det fungerade. Var massor med passord man måste fylla i.. kanske jag som är oteknisk..
/M
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Synpukter på vår hemsida Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet