|
RFHL Uppsala län Öppet forum för problem med läkemedel. Var noggrann med rubrikerna till vad Du skriver. Våra REGLER finner Du här.
|
| Föregående ämne :: Nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
staffan Site Admin
Registreringsdatum: 07 januari 2005 Inlägg: 594
|
Postat: fre jan 01, 2010 8:11 pm Rubrik: Nyårshälsning från moderator / Vår kris |
|
|
Hej alla, stort TACK igen
TACK igen
till er alla som bidrar till att hålla detta viktiga forum levande. (Tänk på att det är många som bara läser och alldrig skriver.) Särskilt viktigt är ert engagemang nu när vi i Föreningen rfhlups är så upptagna av att försöka hitta en ekonomisk framtid för föreningen och samtidigt stötta dem som har det värst bland dom som har direktkontakt hit.
För och i med idag har jag ingen lön alls längre, men vi ger oss ju inte och jag kommer inte att börja söka nya jobb på ett tag. Det skall snart komma en färsk rapport på www.oberoende/rfhlups om denna kamp. Vi behöver ert fortsatta stöd. Sidan här är inte särskilt hotat av om vi inte lyckas, men mycket annat är det, t.ex. den fortsatta kunskapsutveckling som besökarna här kan ha stor nytta av i sin kamp.
En tråd om vår kris här forumet finner du klistrat på Antidepforumet, på www.oberoende.info/rfhlups/forum/viewtopic.php?t=1797
Särskilt vill jag nog tacka Mixter som har varit oerhört aktiv här på sidan 2009. Men det är ju så många som bidragit.
Så GOTT NYTT ÅR nu allihop, låt det bli så att att vi i år når flera genombrått för våra frågor. Att våra politiker här kommer ner på jorden igen, vore en sådan framgång. |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Mixter
Registreringsdatum: 06 februari 2009 Inlägg: 547
|
Postat: tis jan 05, 2010 2:03 am Rubrik: |
|
|
| Tack staffan. Jag är rörd. Jag har verkligen försökt mitt bästa för att hjälpa alla här. Nu känner jag mig ganska rätt slut och försöker ta hand om mig på bästa sätt och försöker på bästa sätt (av alla sätt) trappa ner och klara mig med så minimala problem som möjligt. Jag vill visa att det inte är omöjligt om man gör det på rätt sätt och tillräckligt långsamt (även inpå slutet mot nollning, det finns en del jobb att göra där tycker jag i allmänhet när det gäller nertrappning). Jag är medveten om att ni är i kris och jag är ledsen att det finns onda människor som bara tänker på pengar. Jag som håller på att finna en tro också känner mig manad - av min kunskap, vilja att hjälpa människor, eftersom jag har gått en väldigt svår väg och liksom många andra gjort och gör.. Kampen är inte över. Psykvården är infekterad. Människor handlar först - tänker sedan. Så är det tyvärr. Erfarenheten straffar sig efteråt, sägs det. Nu är det ju finanskris, till exempel och sen har vi ju mycket annat, till exempel Neurosedyn etc. Upprättelse kommer. Vi måste vara starka för att se den dagen komma, och komma skall den. Jag är beredd. Men också lite slutkörd efter allt. Jag behöver vila.. jag sover mycket nu och orkar inte skriva lika mycket som jag gjort förut. Jag önskar er alla lycka till, och du staffan också. Det finns hopp. Håll den kvar. |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
genant Gäst
|
Postat: sön jan 24, 2010 12:53 am Rubrik: Re: Nyårshälsning från moderator / Vår kris |
|
|
| staffan skrev: | Hej alla, stort TACK igen
TACK igen
till er alla som bidrar till att hålla detta viktiga forum levande. (Tänk på att det är många som bara läser och alldrig skriver.) Särskilt viktigt är ert engagemang nu när vi i Föreningen rfhlups är så upptagna av att försöka hitta en ekonomisk framtid för föreningen och samtidigt stötta dem som har det värst bland dom som har direktkontakt hit.
För och i med idag har jag ingen lön alls längre, men vi ger oss ju inte och jag kommer inte att börja söka nya jobb på ett tag. Det skall snart komma en färsk rapport på www.oberoende/rfhlups om denna kamp. Vi behöver ert fortsatta stöd. Sidan här är inte särskilt hotat av om vi inte lyckas, men mycket annat är det, t.ex. den fortsatta kunskapsutveckling som besökarna här kan ha stor nytta av i sin kamp.
En tråd om vår kris här forumet finner du klistrat på Antidepforumet, på www.oberoende.info/rfhlups/forum/viewtopic.php?t=1797
Särskilt vill jag nog tacka Mixter som har varit oerhört aktiv här på sidan 2009. Men det är ju så många som bidragit.
Så GOTT NYTT ÅR nu allihop, låt det bli så att att vi i år når flera genombrått för våra frågor. Att våra politiker här kommer ner på jorden igen, vore en sådan framgång. |
STAFFAN, ÄR INGEN ORDPOLIS MEN JAG TROR DET HETER, GENOMBROTT,(inte genombrått) ELLER?
Ha det gott! |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Pillstopper. Gäst
|
Postat: ons aug 11, 2010 6:31 pm Rubrik: |
|
|
| Läste detta meddelandet idag först, och måste påpeka att det är minst sagt skrämmande att man lyckats både att knarka ned halva sveriges befolkning, sedan dras alla anstånd in, snacka om sjukt beteende mot människorna här, klar måste även säga att jag skulle inte heller vilja vara med och städa upp denna tabletthärvan om jag vore i deras kläder! |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
|
|
Du kan skapa nya inlägg i det här forumet Du kan svara på inlägg i det här forumet Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet Du kan inte rösta i det här forumet
|
|